Historia Online

Advanced search  

News:

-Loezen-

Poll

Wie wordt kampioen

Anderlecht
Genk
Standard
Gent
Charleroi
Club Brugge
Beerschot
Westerlo
Bergen
Moeskroen
Roeselare
Cercle Brugge
Brussels
Zulte Waregem
Sint-Truiden
Lokeren
Dender
KV Mechelen
AC Jeannetten
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 80   Go Down

Author Topic: Jupiler League en de Beker: Seizoen 2007-2008  (Read 44495 times)

Lieven

• Cherubijn
  • You'll never walk alone
    • View Profile
    • Antwerpen Toerisme  en Congres
Re: Jupiler League en de Beker: Seizoen 2007-2008
« Reply #60 on: July 01, 2007, 08:23:51 pm »

Deze awayshirts vond ik alleszins mooier dan die jeanetterige lichtblauwe van nu, 't mag gerust iets in die stijl worden van mij:

En yes!!! Mooi away-shirt:

Het away-shirt oogst alvast lof op vele supportersbanken. “Eindelijk verlost van die grijze en lichtblauwe shirts, we kunnen weer met trots een maagdelijk wit Club-shirt aantrekken”, klinkt het.
Voor het thuistruitje opteerden we voor de klassieke verticale blauw-zwarte strepen, die heilig zijn voor de Clubfan. Rond het uit-truitje hadden we meerdere opties. We zijn tot slot gegaan voor wit met hier en daar lichtblauwe strepen. Leuk te horen dat het in de smaak valt.

Vliegt de blauwvoet... schiet hem neer !

S

• Profeet
    • View Profile
« Reply #61 on: July 02, 2007, 08:37:35 am »

op die tweede set foto's ziet het er idd véél mooier uit
It is I, LeClerc

plow

• Troon
    • View Profile
« Reply #62 on: July 02, 2007, 12:16:53 pm »

Ik vind ze zelfs echt sjiek zo. Een hele verbetering!

Herman

• Global Moderator
  • Profeet
  • Gij inspireert mij...
    • View Profile
    • FOeRT
« Reply #63 on: July 02, 2007, 12:51:26 pm »

Als ge die grijze driehoeken niet ziet, valt het inderdaad goed mee.
Succes is de vaardigheid om van tegenslag naar tegenslag te gaan, zonder je geestdrift te verliezen.

Als je struikelt, zul je weer opstaan....
Loopgraven zullen gevolgd worden door meer loopgraven...

Apophis

• Forogradenaar
  • Cherubijn
    • View Profile
« Reply #64 on: July 02, 2007, 04:33:26 pm »

genk weer verloren van tienen  :roll:

Tienen gaat wel meedoen voor de titel in tweede klasse hoor. Héél goei aankope gedaan
Eerst blabla, en dan nog eens blabla.

Herman

• Global Moderator
  • Profeet
  • Gij inspireert mij...
    • View Profile
    • FOeRT
« Reply #65 on: July 02, 2007, 07:22:02 pm »

Wel raar dat Karel Gerits daar weg is, heeft nochtans heel wat goede wedstrijden gespeeld voor Heusden. Waarin hij voornamelijk de fouten van Laeremans (jaja, zo'n oude rakker in tweede klasse) oploste...

Al heb ik ook wel horen zeggen dat zijn koppeke niet al te best is... Als kapitein in de jeugdreeksen van Anderlecht moet ge nochtans wat kunnen, maar ja.
Succes is de vaardigheid om van tegenslag naar tegenslag te gaan, zonder je geestdrift te verliezen.

funky jean

• Paus
    • View Profile
« Reply #66 on: July 02, 2007, 11:32:20 pm »

Tienen gaat wel meedoen voor de titel in tweede klasse hoor. Héél goei aankope gedaan

ik ben is gaan kijken bij de transfers van tienen, voor mij toch weinig om lyrisch van te worden, maar ik kan ongelijk hebben natuurlijk

funky jean

• Paus
    • View Profile
« Reply #67 on: July 05, 2007, 12:06:47 pm »

Rekdal: "Lierse moet eerlijk worden"
do 05/07/07 - Lierse zit in de hoek waar de klappen vallen. In verschillende kranten neemt ex-coach Kjetil Rekdal het bestuur op de korrel. "Het is tijd voor de waarheid", zegt de Noorse trainer. En Lierse, dat betwist de transfer van Snelders naar Cercle.
"Lierse moet mij nog steeds geld en dat ga ik opeisen. Ik ga in België een advocaat in de arm nemen", zegt Rekdal. (Belga) "Preses Leo Theyskens stuurde een fax naar Oslo om te bewijzen dat alles al betaald is."

"Maar het geld is nooit gestort. Dat is toch slecht? Dat zijn toch wel gangsterpraktijken, vind ik."

"Ach, vanaf het begin liep het al heel fout.  Bijna niets was in orde. Alles kreeg ik te laat."

"Eigenlijk had ik al na een week weer moeten opstappen. Het was hopeloos."

"Elke keer waren er beloftes, beloftes en telkens weer volgde er uitstel en nog eens uitstel." "Hoe kan Lierse Charlie Miller betalen?"Waarom spreekt Rekdal nu? "Ik wou Lierse de kans geven om alles op te lossen, maar mijn geduld is op. De licentie is niet correct binnengehaald. Het is tijd voor eerlijkheid."

"Kijk, Charlie Miller werd ook bij Kaiserslautern (waar Rekdal dit seizoen trainer is, red) aangeboden. Maar die vroeg te veel en ik heb bedankt. Bij Lierse tekent hij dan voor drie seizoenen. Hoe kan zoiets nu?" "Fatsoen en tact kent Rekdal niet"
In Gazet van Antwerpen antwoordt Lierse-voorzitter Leo Theyskens op de beschuldigingen van z'n ex-trainer. (Belga) "Als mens heeft Rekdal nog veel te leren. Fatsoen en tact staan niet in zijn woordenboek", zegt Theyskens.

Hij geeft wel toe dat nog niet alles geregeld is met Rekdal.

"Maar Lierse moet ook nog geld van hem krijgen. In de eindafrekening zullen wij de zaak zeker correct afhandelen."

"Rekdal wilde zich overal manifesteren met zijn macho-gedrag. Terwijl hij totaal geen zelfkennis had."

"Hij moet maar eens in eigen boezem kijken, vooraleer andere mensen te bekladden." "Snelders is nog niet van Cercle"En ook voor Cercle Brugge had Theyskens nog wat woorden over. Hij betwist de clausule dat Kristof Snelders een vrije speler zou zijn na de degradatie van Lierse.

"Ik mis de inbreng van Cercle in dit verhaal. Die club wist dat hij nog onder contract lag voor een jaar. En volgens ons is er met dat contract niks mis", zegt Theyskens.

"Maar goed, we willen meewerken aan een oplossing. Maar als die er niet komt, verwacht ik Snelders maandag bij ons op training." Snelders: "Volgens Cercle komt alles in orde."

allez, het is weer van da. Kaiserslauteren kan miller ni betalen en lierse wel, heel raar.
En het beste: "Rekdal moet ons ook nog geld" -> raar contract als de trainer geld moet aan de club :-)

Herman

• Global Moderator
  • Profeet
  • Gij inspireert mij...
    • View Profile
    • FOeRT
« Reply #68 on: July 05, 2007, 01:29:38 pm »

Dat Rekdal nog geld moet betalen aan Lierse, vind ik ook maar bizar. Of heeft hij te veel gewonnen met kaarten van Theyskens, en verwacht onze Leo dat Rekdal dat terugbetaalt?  :-P

Het valt ook op dat Rekdal een heel aantal elementen aanhaalt (al dan niet feiten), en dat Theyskens enkel kan "terugslaan" met persoonlijke aanvallen...

Het stinkt daar in Lier, nog altijd.

funky jean

• Paus
    • View Profile
« Reply #69 on: July 05, 2007, 01:50:11 pm »

sorry da ik da hier bij jupiler league heb gepost. Macht van de gewoonte zeker :-)

Herman

• Global Moderator
  • Profeet
  • Gij inspireert mij...
    • View Profile
    • FOeRT
« Reply #70 on: July 05, 2007, 01:50:54 pm »

Verdorie ja, daar had ik nog niet aan gedacht.  :-)

plow

• Troon
    • View Profile
« Reply #71 on: July 10, 2007, 12:09:44 pm »

Brugge zou Sterchele willen als Balaban vertrekt...

Jean Goossens

• Guest
« Reply #72 on: July 11, 2007, 04:40:03 pm »

Zou dat een verrijking zijn... hopelijk wel maar ik heb mijn twijfels.

RMCF

• Cherubijn
    • View Profile
« Reply #73 on: July 16, 2007, 02:56:57 pm »

Van Handenhoven trekt naar Qatar

Gunter Van Handenhoven verlaat België. De middenvelder is zo goed als rond met Al-Ahli uit de Qatarese tweede klasse.
"Ik teken er voor een jaar", zegt hij op Sporza. "Langere contracten wil de club niet geven omdat ze in tweede klasse speelt. Maar als Al-Ahli promoveert, zitten we weer rond de tafel. Trainer Mark Wotte heeft bij de sjeik op mijn komst aan- gedrongen. De Nederlander kende mij nog van een testperiode bij RKC."

"Binnenkort begint de voorbereiding, maar de competitie start pas eind oktober. Tot dan zijn er bekercompetities. Maar de promotie is het hoofddoel", aldus Van Handenhoven.

da is nu wel heel laag...
Do you believe in rock 'n roll...

Geissbock

• Forogradenaar
  • Serafijn
    • View Profile
« Reply #74 on: July 16, 2007, 03:04:19 pm »

Tsja, hij verdient daar aardig. Als ge de rest van uw leven zorgeloos wilt doorbrengen is dat wel te begrijpen. En als ge de verhalen over qatar leest is het daar nu ook niet slecht leven he. Ik zou daar ook wel eens een tijdje willen doorbrengen.
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 80   Go Up